| לפרטים: 054-3456370

סקירה על טיפול הילינג

את ניצה נופרבר, מייסדת קליניקת See In, לטיפול בשחרור מהתמכרויות בשיטה טבעית פגשתי אשתקד, שם התוודעתי לטיפול שחרור מהתמכרות לסוכר ופחמימות, התנסיתי בו, וחוויתי הצלחה רבה. ניצה הזמינה אותי לטיפול הילינג, שהצליח להפתיע גם אותי ביכולת שלו להשפיע על חיי.

מהלך הטיפול:
הטיפול נערך בקליניקה של ניצה בהרצליה, והוא משלב בין שיחה ועבודה אנרגטית בלתי אמצעית על מיטת טיפולים.
בשיחה מביא האדם את הסוגיה המרכזית איתה הוא בא, סוגיה איתה הוא מתמודד וההתבטאות שלה בעולם. מגדירים יחד את המקום אותו הוא רוצה לשנות, והרצון להתבהר ולהתקרב אל עצמו. ההגדרה חשובה עבור ההתבהרות, עליה הוא יקבל את התמיכה הראויה.

לאחר השיחה, עוברים אל מיטת טיפולים, שם כאשר העיניים נעצמות והידיים אוחזות בשני קריסטלים, קורים הקסמים.
אנרגיות של חום וריפוי עוברות בין מרכזי הגוף השונים, יחד עם רצף של נשימה והרפיה.
הטיפול נעשה ללא ליווי מוזיקלי וללא הסחות חושיות אחרות.
סיום הטיפול על כורסת הטיפולים בליווי משקה טבעי חמים, ובשיחה נעימה או בשתיקה נעימה, תלוי מה מתאים.

התחושות, שהגיעו לאחר הטיפול

בשונה מיעדים מדידים, מעשיים וברי קיימא, טיפול ההילינג מתבצע בשדות אנרגטיים, ולכן דווקא כאן הדרך היחידה לאמוד את הצלחתו היא בהבנת ההשפעה שלו על החיים והיום יום.
בתום הטיפול, ניצה ביקשה ממני להרפות מהצורך להבין מה היה שם, ולהביא את תשומת הלב פנימה.
בבוקר למחרת, כבר חוויתי תחושה של רוגע והשלמה עם המציאות, כמות התלונות היום יומית פחתה, כך גם הביקורת העצמית, הצלחתי לראות יותר יופי, ונטיתי להיות בהודיה גבוהה יותר, ממה שאני בדרך כלל. ההשפעה המשיכה גם בימים שאחרי הטיפול. תחושה טובה יותר של השלמה, של שקט, פחות ביקורת עצמית, ויכולת להסתכל מנקודת מבט חיצונית על החיים.

לסיכום,
החיים המודרניים מפעילים מכבש של לחצים על רבים מאתנו, אינספור של גירויים, הסחות דעת, עדכונים ועומס מחשבתי, פוגעים באיכות החיים ומביאים לתחושות של קושי ומתח. רבים מחפשים אחר פתרונות קסם, שישיבו את האיזון במהירות וביעילות, אך לפעמים דווקא האטה נותנת את התשובה. טיפולי ההילינג של ניצה נופרבר נערכים בקליניקה פרטית, באווירה שקטה ונינוחה.

ניתן להגיע לפגישה חד פעמית או לתהליך שכולל בין 3-12 מפגשים, ולחוות עיסוי אנרגטי שפותח את הזרימה, משחרר את המיותר ומפנה מקום לאנרגיות חדשות להיכנס לתוך חיינו.

מאת: הילה צור שינזי – כותבת תוכן, בעלת אתר פלפלה

רשום תגובה